Päätin sit alottaa blogin täälläki, en osaa vaa oikein tehä tota sivupohjaa :p
nooo kyl mä opin. makaan täs porukoitten vieras-sängyllä koirien keskellä.
eilen join ja sähläsin ihan liikaa. hävettää.

1458913.jpg

Love Gossip Girl<3 Tulis jo 2. tuotantokausi..

1458923.jpg

Tulin tänne porukoille yötä ku ei huvittanu olla omilla kämpillä ku siellä on eilisen jäljiltä tosi likasta. Ja muutenki vähän ankee ilmapiiri.
Nyt oikeesti teen lupauksen että en juo ennen kesää, en pidä mun luona bileitä enkä käyttäydy kun ääliö vieraitten miesten seurassa kun mulla on omaki, jota rakastan tosi paljon (joka oli iha raivona mulle ja uhkas erota, mut onneks selvitettiin se..)

Lupasin olla P:n ja sen poikaystävän M:n kans tänää, ku se tuli Tampereelta käymään,
mut heräsin niin myöhään ihan krapulassa ja oli vielä ton L:n (mun poikaystävä) kanssa toi riitajuttu siitä eilisestä, nii en sit voinukkaa olla niitten kans..
harmittaa vähän mut ei voi mtn. en ois ollu mitään pirteintä seuraa :p

Katon varmaa nyt koko yön Huippumalli Haussa youtubesta ku en varmasti saa unta,
pitäs uusii toi resepti.

Yuck, äiti pakotti syömään kauheen palan pizzaa vaik olin just ahminu salaattilautasen ja kaikkee.
Sit se koko aja "syö kalkkitabletteja!" ja "vänävänävänä"


1458979.jpg
mulle kaikki noi nyt heti! *____*

Äiti tilas mulle sellaset valkoset farkut ja sit pinkin hupparin! uiiiiiiii.
Toiv. niissä farkuissa ei oo liian kapeet lahkeet tai joudun ratkoon ne saumat ja leventään.

1459005.jpg1459008.jpg
mk:lla unelmakengät -.-